czwartek, 26 marca 2015

Zapowiedzi 27.03-10.04

2


Porządki świąteczne (bożonarodzeniowe) uświadomiły mi przepaść liczbową pomiędzy książkami, które czytam a które kupuję. Jako, że kupka książek do przeczytania rosła zamiast maleć, postanowiłam z okazji Nowego Roku kupować tylko te książki, które wychodzą z pod maszyny moich ulubionych autorów. W związku z tym stan kupionych przeze mnie książek w tym roku wynosi okrągłe 0 ;)  Ja nie kupuję, wy natomiast możecie, także przedstawiam subiektywny przegląd książek, które "wychodzą" na przełomie marca i kwietnia.

Kate Morton - Zapomniany ogród.
27 marca 2015





Pokłosie.
30 marca 2015. 



Dean Koontz - Interludium Odda.
27 marca 2015.



Lissa Price - Starter
8 kwietnia 2015





Clifford Chace - Oskarżony pluszowy miś.
2 kwietnia 2015



 Carter Wilson - Chłopiec w lesie.
 8 kwietnia 2015


                                                       

Krzysztof Varga - Masakra.
8 kwietnia 2015




Andrzej Pilipiuk - Oko Jelenia. Sowie zwierciadło.
8 kwietnia 2015




 Małgorzata Warda - 5 sekund od IO.
Marzec/kwiecień 2015
                    
                                                 
 Amy Hatvany - Przy mnie będziesz bezpieczna.               8 kwietnia 2015          




Ewa Ornacka, Piotr Pytlakowski-
                                     Wojny kobiet.
                                     8 kwietnia 2015




 Robet Ludlum, Eric van Lustbader - Mistyfikacja Bourne'a.
10 kwietnia 2015




 Chętnie przeczytałabym Chłopca w lesie, no i przede wszystkim na półkę powędruje 5 sekund do IO Wardy. A Wy na którą premierę książkową najbardziej czekacie? :)

2 komentarze :

  1. Ja już nie mogę się doczekać "Interludium Oda", przyznaję - wciągnęła mnie ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis "Chłopca w lesie" brzmi ciekawie, może uda mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń