środa, 25 marca 2015

Jestem Anita.

4

Zamiast witać wolę się żegnać. Zamiast biegać na imprezy wolę czytać. Zamiast mięsa wolę trawę. Zamiast ludzi wolę zwierzęta. Nie lubię się śpieszyć, nienawidzę biegać, kocham jeździć różowym rowerem. Boję się latać samolotem i tego, że nie starczy mi czasu żeby wszystko przeczytać, obejrzeć, wysłuchać.
Ten blog powstał z potrzeby przelania "gdzieś" swoich myśli, bo ileż można zamęczać opowieściami swoich bliskich? Ale przede wszystkim dlatego, że lubię pisać. Nie będę kłamać, że jest to mój pierwszy, drugi czy trzeci blog. Było ich mnóstwo. Mogę mieć tylko nadzieje, że ten, mimo tego, że nie wygląda jeszcze tak jakbym sobie tego życzyła, będzie ostatnim.
Zapraszam!

4 komentarze :

  1. Pamietam z czasòw pierwszej liceum z jakim zapałem i iskrą w oku opowiadalaś o twòrczości Haliny Poświatowskiej. Tego co napisała nigdy nie czytałem, albo tego nie pamiętam, ale pamiętam że sprawiało Ci dużą frajdę ( nie wiem czy pisze się frajdE czy frajdĘ. Zostawiam przezĘ) mówienie o tym. W moim odczuciu (byc moze mylnym) dostawalas wtedy zastrzyk energii :)

    Pozdrówki .Mieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszko, że Ty pamiętasz takie rzeczy :) Poświatowska była i nadal jest moją ukochaną autorką :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hueh, geniusz ja, usuwam choć nie chcę. :o
      Nie dziwi mnie wybór zwierząt zamiast ludzi.

      Usuń